'6As' in Tourism Supply

'6As' in Tourism Supply

                      အားလံုးပဲ မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ။
ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ၊ ေဒသတစ္ခု၊ ျမိဳ႕တစ္ျမိဳ႕ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ရန္ အတြက္ ခရီးသြားလုပ္ငန္း ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈဟာ အေရးအႀကီးဆံုး အခန္းက႑မွာ ပါဝင္ပါတယ္။ ထိုကဲ့သို႔ ခရီးသြားလုပ္ငန္း ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ရန္အတြက္ အဓိကက်တဲ့ အခ်က္(၆)ခ်က္ ရွိပါတယ္။ '6As' လို႔လဲ လူသိမ်ားပါတယ္။ အဲ့တာေတြကေတာ့..
1. Accomodation
ေနရာထိုင္ခင္းဟာ ခရီးသြားေဒသ အတြက္ အေျခခံ လိုအပ္ခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
ေနရာထိုင္ခင္းမွာေတာ့ hotel, resort, motel, guest house, home stay စတာေတြပါဝင္ပါတယ္။

2.Accessibility
Accessibility ဆိုတာ ခရီးသြားတစ္ေယာက္ လိုရာခရီးေရာက္ေအာင္ ကူညီပို႔ေဆာင္ေပးတဲ့ transportation အမ်ိဳးအစား အားလံုးပါဝင္ပါတယ္။
eg. airport, airplane, bus terminal, bus

3.Attractions
ခရီးသြားေတြ ေဒသတစ္ခုကို လာေရာက္လည္ပတ္တဲ့ အေၾကာင္းအရင္းက အဲ့ဒီေဒသမွာ သူတို႔ကို ဆြဲေဆာင္ထားႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရင္း ရွိေနလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။
ဥပမာအားျဖင့္ ပုဂံေဒသဟာ ေရွးေဟာင္း ဘုရား၊ ေစတီပုထိုးမ်ား ယဥ္ေက်းမႈ ဗိသုကာလက္ရာမ်ားျဖင့္ ကမာၻလွည့္ ခရီးသြားေတြကို ဖမ္းစားထားပါတယ္။

4.Activities
ဥပမာအားျဖင့္ ပုဂံကို လာေရာက္လည္ပတ္တဲ့ ဧည့္သည္ေတြ အေနနဲ႔ မီးပံုးပ်ံ စီးျခင္း၊ စက္ဘီး၊ ျမင္းလွည္း စီးျခင္း၊ ေနဝင္ဆည္းဆာရဲ႕ အလွကို ခံစားႏို္င္ျခင္းအျပင္ ရုိးရာယဥ္ေက်းမႈ ေဖ်ာ္ေျဖတင္ဆက္မႈမ်ား ခံစားႏိုင္ျခင္း စသည္တို႔လဲ ပါဝင္ပါတယ္။

5.Amenities
ခရီးသြားမ်ားအတြက္ အေျခခံက်တဲ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ားျပည္သူသံုး သန္႔စင္ခန္းမ်ား
လမ္းညႊန္ ဆိုင္းဘုတ္မ်ား၊ ပစၥည္းအေရာင္းဆိုင္မ်ား၊ စားေသာက္ဆိုင္မ်ား၊Tourist information centerမ်ား၊
အေရးေပၚ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား စတာေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

6.Ancillary
Ancillaryဟာ ၎ခရီးသြား ေဒသတြင္း ဖြံ႔ျဖိဳးေရးအတြက္ တစ္ဖက္တစ္လမ္းက အက်ိဳးျပဳပါတယ္။
ကားအငွား ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ႏိုင္ငံျခားေငြလဲ ေကာင္တာမ်ား၊ အာမခံ ကုမၸဏီမ်ား စတာေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

ယခုေဖာ္ျပပါ အခ်က္(၆)ခ်က္ျဖင့္ ျပည့္စံုမွသာလွ်င္ ေဒသတြင္း ခရီးသြားလာေရး က်ယ္ျပန္႔လာျပီး၊ ေဒသရဲ႕ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္မႈကို မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျပဳမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အားလံုးပဲ သေဘာေပါက္ နားလည္ၾကမယ္ လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။
ဗဟုသုတ ျဖစ္ဖြယ္ရာမ်ားကို ဆက္လက္မွ်ေဝ ေပးသြားပါအံုးမယ္။
#HnTknowledge

(Credit: ဟိုတယ္ႏွင့္ ခရီးသြားရပ္ဝန္းေပ့ခ်္မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။) 
ထူးေအာင္ဝင့္

Comments

Popular posts from this blog

မြစေတီနှင့် ရာဇကုမာရ် ကျောက်စာ

မင်္ဂလာပါ

English for Hotel and Catering Industry (Unit 5 - Polite Explanation and Apology)